Cari Blog Ini

Ahad, 1 Januari 2012

Premis tawar tarian tiang diserbu

Premis tawar tarian tiang diserbu
Tambah kapsyen




KUALA LUMPUR - Lagi premis hiburan tawar khidmat tarian tiang berunsur seks diserbu dan kali ini operasi melibatkan premis hiburan di, Taman Maluri, Cheras di sini awal pagi semalam.


Walaupun beberapa serbuan dilakukan ke atas premis lain yang menawarkan khidmat sama sebelum ini, ia dilihat bagai tidak terkesan sebagai ‘amaran’ kepada pemilik premis berkenaan.


Dalam serbuan pada jam 1.45 pagi itu, seramai 55 wanita tempatan dipercayai bekerja sebagai pelayan pelanggan (GRO) berusia antara 17 hingga 40 tahun antara ditahan.


Pada serbuan itu juga, seramai 64 lelaki tempatan diperiksa, manakala seorang remaja perempuan dipercayai pelanggan berusia 17 tahun ditahan kerana masih di bawah umur.


Pegawai Turus Cawangan Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat, Deputi Superintendan Azman Mohd. Isa berkata, pusat hiburan tersebut dipercayai menyediakan khidmat seks kepada pelanggan berdasarkan modus operandi sebelum ini.


Malah, menurutnya, pelanggan berpeluang memperoleh perkhidmatan istimewa bergantung kepada jumlah belian kalungan bunga, mahkota atau jubah khas dengan konsep semakin besar jumlah dibayar, semakin istimewa perkhidmatan diberikan.


“Pelanggan juga boleh mendapatkan khidmat gadis-gadis di premis itu dengan membeli kalungan bunga, mahkota atau jubah khas yang ditawarkan pada harga RM20 hingga RM1,000.


“Pelanggan boleh melobi gadis-gadis itu dengan menghadiahkan mereka kalungan bunga yang boleh dibeli pada harga RM20, mahkota (RM300) ataupun jubah khas berharga RM1,000,” katanya.


Beliau berkata, tarian tiang berunsur seks dilihat sebagai trend semasa yang menjadikan tarikan utama pengunjung-pengunjung pusat hiburan.


“Premis hiburan berkenaan telah melakukan kesalahan kerana beroperasi lebih daripada masa yang ditetapkan iaitu lebih dari jam 1 pagi dan juga membenarkan pelanggan di bawah umur memasuki premis,” katanya.


Kesemua gadis ditahan dibawa ke menaiki trak polis untuk soal siasat di Ibu Pejabat Polis 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

FOLLOW ME

CHATROOM

http://www.meebo.com/rooms

BUAT DUIT SAMBIL ONLINE

LINK Blog Saya