Cari Blog Ini

Rabu, 30 November 2011

Bisnes sate ikan




Price : -

Menerima tempahan Sate ikan dengan harga borong.

Harga pasaran : 1 cucuk = 25sen
Harga borong : 1 cucuk = 15sen

Jika memerlukan khidmat penghantaran, Kos penghantaran ditanggung oleh pembeli.

Tempat/alamat :
4151 Kg Bukit Berangan, 21060, Kuala Terengganu, Terengganu.

No Telefon Rumah : 09-6624590
No Tel Bimbit : 
Redzuan : 012-9606278 / 0196544022 (call/SMS)
Rokiah (Kak Yoh) :012-9910687 / 012-9376821 (call shaja)

Khamis, 27 Oktober 2011

Ayat Untuk Teknik Memancing

ayat untuk teknik memancing adalah :-

  • Tuliskan surah an Nasr pada sebuah kepingan timah, then korang gantung sama dengan mata kail korang, nanti ikan akan datang macam lalat hurung…
Ni semua adalah keyakinan korang sendiril. Kalo korang pun tak yakin, tak jadilah kan. Jadi, teknik memancing ni simple, korang just kena tuliskan surah an Nasr pada kepingan timah.
amalannya :-
Tuliskan surah An Nashr di atas kepingan timah dan letakkan dia kat bahagian umpan, nescaya berduyun2 ikan akan kerumun umpan korang. Lagi bagus kalo korang pasang 4 penjuru kat jala 

Ilmu Silat Karomah


LANGKAH PENGGUNAAN
1. DUDUK DENGAN TENANG, BACA
A. ISTIGHFAR 3X
B. SHAHADAT 3X
C. SELAWAT 3X
D. AL-FATIHAH 9X, HADIAH KEPADA MASING-MASING 9 KELOMPOK
LIRIDHOILLAA TA’ALA, AL-FATIHAH
ILA HADROTI NABIYYIL MUSTOFA MUHAMMAD, RASULULLAH S.A.W, AL-FATIHAH
KHUSUSON, ILA HADROTI RUUHI SAIYIDA ALI KAMARALLOH WAJHAH, AL-FATIHAH
KHUSUSON ILA RUUHI SHEIKH ABDUL QODIR JAILANI, AL-FATIHAH
SHEIKH AL-MA’RUF AL-KHARTHI, AL-FATIHAH
SHEIKH BADAWI AL -RIFA’I, AL-FATIHAH
SYEIKH UQAIL AL-MANJANI, AL-FATIHAH
SYEIKH HAYYA IBNU QAIS, AL-FATIHAH
ABI WAL UMMI, AL-FATIHAH
2. Baca SURAH AN-NAML AYAT 30-31
3. Korang berdiri dalam keadaan kuda-kuda ok? sambil baca ayat ni
ALLAHUMMA ATINI MIN ‘ILMISSIYALI SAIYIDINA ALIYYIN KAMARALLOHU WAJHAH
Niatkan la dalam hati, gerakan apa yang kita nak, misal gerakan naga memecah awan ke, kame hame ha ke, kage bunshin ke, ikut korang la.
Kalo letih, lepak la dulu ngete2, pastu sambung balik bila badan da charge.
Ini pula amalan untuk konsisten kekuatan korang
HADIAH AL-FATIHAH KEPADA NAMA TADI, SETIAP LEPAS SOLAT
PASTU BACA AYAT DARI SURAH AN-NAML 7X
DAN DO’A 1X
Yang ni kalo emergency, cukup la baca sekali je.

Ilmu Nur Bumi


 Ilmu Nur Bumi. Ilmu ni kalo korang teraniaya, korang just bayangkan je muka sapa yang buli korang, pastu kasi hentam dia dari jarak jauh. Bawah ni turutan dia :-
Baca la ayat kat bawah ni
Khususon Jabang Bayine iki trimanen balakmu dhewe soko lantaran opo wae aku gelem
Then baca Al Fatihah sekali.
Baca Bal Hua Qur aanun Majiid, Fii Lauhim Mahfuuz 30 kali.
Kemudian, baca “Nur bumi watu tari ajur lebur ragane tanpo geni.. baca ni sebanyak-banyak mungkin sambil bayangkan musuh.

Ilmu Selendang Merah Tragedi 13 Mei


1. Al-Fatihah 1x
2. La ilaha illa anta subhanaka inni kuntu minaz zolimin 10x
3. Wallahu ghalibun ‘ala amrih 33x
4. Wa ‘adallahul munafiqin wal munafiqat wal kufara narajahannam 33x
5. Ya Hayyu Ya Qayyum Ya Ilahana wa ilaha kullisyai in ilahaa wahidan la ilaha illa anta 33x
6. La tudrikuhul absor wa huwa yud rikuhul absor wa huwal latiful qabir 9x
Tambahan:
1. Innal lazi faradha ‘alaikal qurana laradduka ila ma’adi.(semasa mahu hendak turun berjalan/berperang)
2. La tudrikuhul absor wa huwa yud rikuhul absor wa huwal latiful qabir (ketika bahaya)
3. Ya zal jala li wal ikram (masa bekerja/zikirullah ketika perang)
4. Rabbi najjini minal qaumiz zolimin (ketika berhenti/rehat)

telapak besi(awas ini bukan mainan)

TELAPAK BESI
Bismillahirrahmanirrahim.
Abul haq! (3 kali)
Cara mengamalkannya:
Bacakan isim di atas 3 kali dan ambilkan air liur di anak tekak (uvula) dengan ibu jari kanan anda.
Sapukan ke telapak tangan kiri. Kemudian, bacakan lagi isim di atas 3 kali dan ambilkan lagi air liur anda
di anak tekak (uvula) dengan ibu jari kiri anda. Sapukan ke telapak tangan kanan anda. Makrifatkan yang
kedua-dua tangan anda menjadi kuat dan keras seperti besi. Tarik nafas sedalam-dalamnya dan temukan
kedua-dua telapak tangan dan gosok berkali-kali. Lanjutkan menggosok-gosok (menyapu) telapak tangan
kiri bermula dari penumbuk tangan kanan ke pergelangan tangan, ke lengan sehinggalah ke siku kanan, dan
balik semula ke atas seperti sebelumnya (keadaan di mana ke-2 telapak tangan ditemukan). Kemudian,
sambungkan gosokan tersebut ke sebelah tangan kiri (menggunakan tangan kanan pula). Ulangi sehingga 3
kali untuk kedua-dua belah tangan.
Pilihlah waktu-waktu yang mustajab untuk mengamalkan amalan ini seperti 1/3 malam (jam 2.00 pagi
sehingga Subuh), selepas sembahyang fardu, selepas habis laungan azan dan seumpamanya. Amalkan
sekurang-kurangnya selama 40 hari berturut-turut.
Kesan amalan ini:
Insya-Allah, kedua-dua tangan anda akan menjadi bertambah kuat (terutama pada waktu-waktu tertentu).
Anda akan menjadi berani dan tidak akan mudah takut dengan sesiapa. Anda mungkin akan selalu
didatangi oleh cubaan-cubaan yang akan menguji kesabaran anda. Jika anda tidak cukup sabar, anda
mungkin akan menjadi seorang yang pemarah.
Dalam masa anda mengamalkan isim ini, insya-Allah anda akan didatangi oleh ‘penjaga’ isim tersebut
(dalam pelbagai rupa). Janganlah takut! Teruskan.
Pantang:
Kedua-dua telapak tangan anda akan menjadi senjata yang amat merbahaya dan berbisa. Jangan sekalikali
anda menampar atau memukul anak-anak anda, isteri atau keluarga terdekat. Boleh menyebabkan
orang tersebut menjadi gila. Jika tidak mampu sabar, lepaskan sahaja ke dinding.

pukulan jarak jauh


ILMU BUDI SUCI
Bismillahirrahmanirrahim.
In kaanat illa soihatan waa hidatan faizaa hum khaamidun.
Cara mengamalkannya:
Ini adalah jurus pukulan jarak jauh. Sekiranya diamalkan, anda boleh menolak musuh dari jauh tanpa
menyentuh tubuhnya, insya-Allah

cara nak amal baca 3 kali pas solat slama 40 ari and digalakkan berposa(x posa pon x pa) klu nak buat slepas abez amalan baca tiga kali and niat nak guna tahan nafas and tolak tapak tangan kat doan(cam tumbuk la tapi telapak tangn terbuka)

Rabu, 26 Oktober 2011

Ilmu Pedang Saidina Ali


Bismillahirrahmanirrahim
Qul Malikul Haq (3 kali)
Korang tahan nafas, baca tiga kali dan tiup ke tangan korang. Masa tu korang niatkan la apa yang korang nak niatkan. Cam diberikan satu lempangan kuat ke, tumbukan padu memusnahkan batu ke, lantak korang la. Aura ilmu ni warna biru. Bawah ni pak cik letak gambar cara camne nak mengasah.



Tapi ada yang menyerang musuh hanya dengan isyarat tangan je. Kiranya dalam hati korang baca ayat tu, then korang niatkan sebuah pedang terbentuk di tangan kanan korang, then korang buat isyarat macam korang libas pedang samurai jepun. Bese orang yang kena akan muntah darah .. wek wek wek… da tu tengok da lembik tu, korang sentuh la ngan tangan kiri korang tu.

Teknik Membunuh Bomoh Sihir


Cara dia senang je, tapi payah nak laksanakan. Korang baca 40 kali Yassin sekali harung, confirm… 90 peratus bomoh yang naya korang mati, siap dengan semua bala-bala setan dia, kalo tak mati, akan cacat seumur hidup. Cakap la handal mana sekalipun, ilmu warisan 100 tahun ke, bila mangsa da mula melaksanakan ilmu ni, memang tak boleh lari dah..

Baca surah yassin 40x
bomoh yang naya korang mati, siap dengan semua bala-bala setan dia, kalo tak mati, akan cacat seumur hidup. Cakap la handal mana sekalipun, ilmu warisan 100 tahun ke, bila mangsa da mula melaksanakan ilmu ni, me
insyallah dengan izin allah 
Langit terbuka, malaikat beri perhatian sebab bala secara terus akan turun tak lama lepas tu….Guna dengan berhati hati ya

Amalan menguatkan syawat


amalannya :-
  1. Sediakan telur ayam dan madu lebah
  2. Korang gaulkan madu lebah dengan telur ayam tu, kira jadi cam pati la
  3. Minum pada hari Ahad, Isnin dan Selasa
  4. Semasa nak minum tu, baca Ya Qawiyyu Ya Matin sebanyak tujuh kali
  5. Peringatan, pada hari ahad, korang guna sebiji telur ayam, isnin dua biji, selasa tiga biji.

selamat mencuba,

Ilmu Malaikat 3


Dengan nama ALLAH pak cik mulakan post. dan hari ni pak cik akan kongsi dengan korang satu keilmuan ghaib yang dipanggil ilmu malaikat 3. Ilmu ni kegunaannya adalah seperti berikut :-
  • Perubatan
  • Keselamatan
  • Rezeki
  • Apa sahaja tujuan dan niat yang baik.
Cara pengamalan adalah seperti berikut
  1. Puasa Mutih sehari
  2. Tak boleh tidur dimalam hari ketika puasa sampai lepas subuh
  3. Hafalkan ayatnya dahulu
  4. Baca ayat tersebut sebanyak 41 kali pada belah malam
  5. Untuk meningkatkan lagi energi ilmu ni, baca sebanyak 7 kali setiap hari
Nah, ini adalah ayat yang perlu dibaca :-
bismilahirahmanirahim shollallahu alaihi wassalam malaikatku papat
satus patang puluh papat sabalane jibril malaikat siji, isrofil
malaikat loro, izrail malaikat telu, mikail malaikat papat, satus
patang puluh papat sabalane, lah siro tangio siro sun kongkon
(…….) lamun ora, keno supatane allah, kapindo rosullulah.
Ruangan kosong itu adalah tempat untuk isikan niat. Sekian terima kasih

Amalan Mencari Barang Yang Hilang


satu ilmu yang mana dengan kuasa ALLAH, barang yang hilang tu dapat balik :-
Al-Fatihah 7x.
2. Al Fath 1-3 7x
3. Al Khafi Ayat 19 7x
4. Surah Al-Ikhlas 7x.
5. Selawat 7x.
6. Ya Allah 3x.
7. Kemudian wirid ‘Ya Hafiz’ 119x.
8. Sesudah selesai semuanya, tadahkan tangan lalu berdoa, mohon dari ALLAH pertolongan supaya dipulang/digantikan barang yang hilang tersebut.
Semoga ia nya dapat beri manfaat pada semua..
< Pak cik mohon, hadiahkan Al Fatihah kepada sahabat pak cik Zahidah binti Amir yang kehilangan laptop beliau >

Amalan Mencari Pencuri


Amalan Mencari Pencuri
Baca amalan seperti di bawah ini:
Ila Hadrotinnabiyyi Muhammadin Sallalahu Alaihi Wassalam .. . .Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Syekh Abdul Qodir jaelani … …. Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Ustadz Abdul Ghoni … … ..Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Ajengan Hamdan Kadupandak Cianjur. .. . .. . . Al-Fatehah
Tsuma ila khususon Ustadz Chairil Anwar. .. . . . . … . Al-Fatehah
Tsuma ila ruuhi Hajattifli… .(sebut nama anda dan  orang tua misal : ahmad bin fulan) … .Al-Fatehah
Kemudian Membaca: Al-Ikhlas (3X), Al-Falaq (3X), An-Nash (3X)
Selanjutnya membaca doa di bawah ini sebanyak 33 X

amalan melihat pencuri
Lepas baca asma mandal kat atas ni, korang lanjutkan dengan membaca ayat dibawah :-
Ya Syech Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Sayyidina Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani, Ya Maulana Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Makbduma Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Khowajab Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Syaah Muhyiddin Abdul Qoliir Jaelani, Ya Daridisa Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani, Ya Qutba Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Sulthona Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani.
Ya Ghaotsa Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani. Ya Sayyidas Muhyiddin Abdul Qodir Jaelani”.
Lalu ditutup dengan do’a : Allohumma lakal kullu, wa minkal kullu, wa bikal kullu, wa ilaikal kullu, wa kullul kulli, birohmatika ya arhamarrohimiin.
Ok, lepas korang habis baca doa kat atas ni, korang kena sediakan satu helai kertas kosong. Korang lipat sampai empat kali lipatan menjadi segi empat kecil. Then korang celup celupkan kertas tu dalam air selama korang baca asma Mandal tu. Kemudian korang bukak kertas tu pelan pelan, jangan sampai rabak, sampai kertas tu bukak habis. Korang goyang goyang kertas tu bawah lampu sambil dalam hati korang sebut KHADAM HADIR, TUNJUKKAN WAJAH/NAMA PENCURI


Doa Pembangkit Semangat


Amalan :

ISTIGHFAR 3X,
SUBHANALLAH 33X,
ALHAMDULILLAH 33X,
ALLAHU AKBAR 33X
LALU DIAKHIRI DENGAN MEMBACA
LAA ILAAHA ILLALLAHU WAHDAHU LAASYARIIKALAH LAHUL MULKU WALAHUL HAMDU YUAH YII WA YUMIITU WAHUA ‘ALLA KULLI SYAI ‘IN QADIIR
Amalan ni diajar oleh Rasulullah SAW kepada putri beliau siti Fatimaih. Bacakan la sebelum tido.

Amalan Pelindung dari kecurian. Bila kita wat amalan ni, nescaya pencuri akan kaku dan akan menjadi seperti patung. Dia takkan bergerak dari tempat dia berdiri. Nak tau?… Jom tengok camne nak wat :- Puasa 7 Hari bermula dari hari Selasa atau Khamis Selama puasa, setiap kali selepas solat asar, baca ayat kat bawah ni :sebanyak 221 kali:- Bismillahirohmanirohim Kulli nafsin dzaa-iqotulmaut. Wainnama tuwaffawna ujuurakum yawmal qiyaamah. faman zhuziha ‘anin-naari wa-udkhilal-jannata faqod faaz (Ali Imron : 185) Suko mano? Roti Canai ko Nasi Lomak? F&N Buat Pertandingan Kat Bukit Bintang Nak Tau Pasal Tune Talk? Jom Klik sini Sedapnya Chewing Gum Ni? Abis je tempoh puasa, keliling la kat kawasan yang korang nak lindungkan dari ancaman pencur Setiap kali melangkah masa nak mengelilingi kawasan tu, baca ayat kat atas ni sekali Ni pulak ayat bagi biar pencuri yang cam patung tu leh gerak balik “Wamal hayaatud-dunyaa illa mataa’ul ghuruur. Walaa taluumunna illa min anfusikum min ‘azmil-umuur”


Amalan Pelindung dari kecurian. Bila kita wat amalan ni, nescaya pencuri akan kaku dan akan menjadi seperti patung. Dia takkan bergerak dari tempat dia berdiri. Nak tau?… Jom tengok camne nak wat :-
  • Puasa 7 Hari bermula dari hari Selasa atau Khamis
  • Selama puasa, setiap kali selepas solat asar, baca ayat kat bawah ni :sebanyak 221 kali:-
Bismillahirohmanirohim
Kulli nafsin dzaa-iqotulmaut. Wainnama tuwaffawna ujuurakum yawmal qiyaamah. faman zhuziha ‘anin-naari wa-udkhilal-jannata faqod faaz (Ali Imron : 185)


Abis je tempoh puasa, keliling la kat kawasan yang korang nak lindungkan dari ancaman pencur
  • Setiap kali melangkah masa nak mengelilingi kawasan tu, baca ayat kat atas ni sekali
  • Ni pulak ayat bagi biar pencuri yang cam patung tu leh gerak balik
“Wamal hayaatud-dunyaa illa mataa’ul ghuruur. Walaa taluumunna illa min anfusikum min ‘azmil-umuur”

Ilmu Menyumpah Kawasan


Diingatkan jugak kat korang, kalo dia da insaf, cabut balik sumpah tu faham? Kang tak pasal pasal korang tanggung dosa kering je. Ni lah amalan dia :-
  • Fatihah sekali, selawat 11 kali, istighfar 11 kali
  • Tulis surah Ar Rum awal sampai akhir siap berbaris atas kain putih
  • Sumbat dalam botol kaca kain tu
  • Tutup botol tu sambil baca ayat Kursi
  • Tanam botol tu kat laman rumah orang zalim tu
Ingat pesan pak cik… Cabut balik sumpah ni kalo dia da insaf.. Kalo tak insaf, ko sumbat balik dalam laman rumah dia…
Nak tau apsal dia leh sakit.. Korang baca la sendiri terjemahan surah Ar Rum tu…

Cara Berjumpa Nabi Muhammad SAW dalam Mimpi


 ilmu hikmah amalan bertemu Nabi Muhammad SAW dalam mimpi.
1. Solat sunat 2 rakaat je pun.
2. Rakaat pertama dan kedua lepas al fatehah, bacalah kembali alfatehah 15x dan ayat kursi 15x.
3. Setelah itu membaca sholawat Nabi “Shollallohu ‘ala Muhammad” 1000x.
Amin.

nasi asma ALWUDUDU

cara nya
ALWUDUDU
Ucaplah asma di atas sebanyak 1000 kali pada beras yang akan dimasak. Setelah menjadi nasi, makanlah
ia bersama seluruh keluarga. Insya-Allah, anda sekeluarga akan hidup dalam harmoni dan sayangmenyayangi.
Makna: “Yang Maha Mengasihi”.

Mengesan kehadiran makhluk halus (SCAN)

 baca surah yassin ayat 61 pastu tiup kat tapak tangan kanan…..pastu hala tapak tangan korang kedepan……scan perlahan2……kalau tapak tangan korang ada rasa ‘nyut-nyut’ atau karen-karen (nyucuk2)...haaa kat situ lah tempatnye

silat x yah blajoo


 ada anak murid ana yang kuasai silat dalam 2 minit ja yang paling lama 1 jam tp yg 2 teramat10 jarang la.
ok tadahkan tangan seperti berdoa tapi kedua tapak tangan saling menghadap tp renggangkan sket jaraknya dalam 4 inci cukup la kemudian fokus cam ada bebola angin diantara kedua tapak tangan pas2 zikir “allah” sepanjang latihan. kalau dah rasa akan aliran tenaga berdiri macam hantu cina tangan kehadapan niat “ya allah berikanlah aq gerak yang sesuai buat diri’ zikir tetap kna ada ok wasalam.


lagi amalam :


mengucap 3 kali,selawat 3 kali,ya hayu ya qayum 7 kali
lepas tu niat “ya Allah,ku memohon padamu gerak silat ……. ” lepas tu zikir Allah tanpa henti.
sebelum buat,pastikan badan bersih,niat suci,insyaAllah kita akan memahami gerakan kita nak niat tenangkan hati pun boleh.best woi  tenang gila dengan izin Allah.

ILMU PEMBUSUNG(INI BUKAN MAINAN)


PEMBUSUNG




Sekiranya musuh terlalu merbahaya dan mengancam keselamatan nyawa anda dan keluarga, lakukanlah
kaedah ini: Pada waktu dinihari, sediakanlah sebiji telur ayam dan tuliskanlah huruf-huruf di atas (sambil
berniat dan menyebut namanya). Kemudian, bakarlah telur tersebut ke dalam api sehingga pecah. Insya-
Allah, musuh yang mengancam nyawa itu akan dibinasakan oleh Allah. Awas! Memaafkan adalah lebih
baik daripada membinasakan.

Amalan Melebur Jin

Ok, ayat yang melemahkan jin jin ni adalah ayat Al Hasyr 21-24. Korang perlu jazamkan selama 41 hari, baca 3 kali pagi petang dan sebelum tidur. Dengar2 dengan ayat ni gak mampu untuk menghancurkan batu karang dalam badan korang. Wallahualam

Khasiat 3 ayat akhir Surah Hasyr :-
1, Allah akan mengutuskan 70.000 Malaikat bertasbih untuk kita.
2. Allah akan mengampun dosa-dosa kita yang dahulu dan yang akan datang.
3. Baca 3X selepas solat subuh kita mati syahid
begitu juga selepas solat maghrib kita baca 3X,

Doa-Doa Pelindung Sihir


doa doa pelindung sihir yang korang boleh jadikan sebagai benteng diri.
  1. Korang kena makan 7 biji kurma ajwah, atau kurma madinah, atau kurma biasa pun tak pe. Sebab sapa yang makan kurma 7 biji, dia takkan lut dengan racun dari sihir
  2. Sentiasa dalam keadaan berwuduk. Bila dalam keadaan bersuci ni, Malaikat sering menjaga dan mendoakan orang yang dalam bersuci ni. Jin toncet nak masuk pun tak berani takut kena tikam dek malaikat
  3. Solat Tahajud. Bila solat tahajud ni, ia akan menghasilkan cahaya. Kalo korang standard kasyaf, leh pandang tembus, boleh nampak cahaya ni buat satu pertahanan spiral kat diri korang.
  4. Jaga solat jemaah. Makin kukuh ikatan antara orang islam dengan orang islam, maka susah la sihir yang berbentuk pemisah ni nak potong line korang. Selalu nye sihir pemisah or sihir pelaga ni, tak kan dapat intercept kat masyarakat yang jaga solat jemaah ni.
Amin..

Ilmu Pengasih


tatacara ilmu pengasih untuk korang :) :-
  1. Dari Hari Isnin sampai Khamis, kena buat solat Hajat 2 rakaat
  2. Tiap tiap malam baca doa kat bawah ni sebanyak 7 kali.
” Assalamualaikum, Waalaikumsalam “,Ya ALLAH, Ya Tuhan kami, semoga dirinya dengan diriku ini akan menyatu kasih sayang dalam kasih sayangnya ALLAH, Lailahaillallah , Muhammadan Rasulullah (7x)

Ilmu Seri Muka


baca lepas solat zuhur, 100 kali selama 7 hari. Pastu muka korang secara automatiknya akan bercahaya. Insya ALLAH. Mereka yang ada mata batin boleh melihat,

FOLLOW ME

CHATROOM

http://www.meebo.com/rooms

BUAT DUIT SAMBIL ONLINE

LINK Blog Saya