Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Rabu, 26 Oktober 2011

Ilmu Pedang Saidina Ali


Bismillahirrahmanirrahim
Qul Malikul Haq (3 kali)
Korang tahan nafas, baca tiga kali dan tiup ke tangan korang. Masa tu korang niatkan la apa yang korang nak niatkan. Cam diberikan satu lempangan kuat ke, tumbukan padu memusnahkan batu ke, lantak korang la. Aura ilmu ni warna biru. Bawah ni pak cik letak gambar cara camne nak mengasah.



Tapi ada yang menyerang musuh hanya dengan isyarat tangan je. Kiranya dalam hati korang baca ayat tu, then korang niatkan sebuah pedang terbentuk di tangan kanan korang, then korang buat isyarat macam korang libas pedang samurai jepun. Bese orang yang kena akan muntah darah .. wek wek wek… da tu tengok da lembik tu, korang sentuh la ngan tangan kiri korang tu.

16 ulasan:

  1. aku terima ilmu pedang saidina ali ini
    dari guru yg awal hingga guru yg akhir
    dengan lafaz bismillahirrohmanirrohim.QOBILTU.

    BalasPadam
  2. Mohammad Fairuz12 Jun 2012 3:51 PTG

    Saya terima ilmu pedang saidina ali ini. Qobiltu.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. saya terima ilmu pedang saidina ali ini dengan lafaz bismillah...qobiltu

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya terima ijazahnya

      Padam
    2. alhamdulillah saya terima ijajahnya bismillahirrohmanirrohim qobiltu qul malikul haq

      Padam
  5. aku terima ilmu pedang saidina ali ini
    dari guru yg awal hingga guru yg akhir
    dengan lafaz bismillahirrohmanirrohim.QOBILTU.

    BalasPadam
  6. aku terima ilmu pedang saidina ali ini dgn berkat guru awal hingga akhir dengan lafaz bismillahirahmanirohim...qobiltu.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum,aku trima ilmu pedang saidina ali ini dgn berkat guru awal hingga guru akhir dgn lafaz bismillahirohmanirrohim...qobiltu.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum, Aku Terima Ilmu Pedang Saidini Ali Dengan Ladfaz BISMILLAH.. QABILTUL

    BalasPadam
  9. rupanya ada bnyak jenis ilmu pedang sidina ali ni yer..sy cuma tahu mengamalkan dengan surah yaseen,dan cara nya sama tp tidak ditiupkan..dan ada beberapa lg..selendang merah.///

    BalasPadam
  10. asalamualaikum,ak trma ilmu pedang saidina ali dgn bismilah..

    BalasPadam
  11. Saya terima ilmu pedang saidina ali ini. Qobiltu.

    BalasPadam
  12. Aku trima ilmu pedang syaidina ali dgn bismillah....aku trima ijazahnya.

    BalasPadam
  13. cara nya cam mana?

    BalasPadam

FOLLOW ME

CHATROOM

http://www.meebo.com/rooms

BUAT DUIT SAMBIL ONLINE

LINK Blog Saya