Cari Blog Ini

Isnin, 5 September 2011

Memperolehi Kebolehan Untuk Berjalan Di Atas Air


Memperolehi Kebolehan Untuk Berjalan Di Atas Air

Kebolehan berjalan di atas air boleh diperolehi dengan menyeru Malaikat Dardiyaail dengan nama Tuhan "AL Hayyu" Dardiyail adalah induk(master) lebih dari 70,000 roh malaikat juga mempunyai pengaruh ke atas Jinn Ifrit yang tidak terkawal sekitar di dunia yang lebih rendah semasa pemerintahan Raja Sulaiman, Tidak ada salah satu orang yang tidak akan melihat kebesaran Tuhan yang tidak dapat dijelaskan pada tengah malam atau pagi semasa nama Tuhan di baca dan di laung dengan pujian.

Disiplin adalah seperti berikut:

Mengurapi diri anda dengan minyak (tanpa alcohol) dan memakai baju bersih dan cantik semasa menjalankan upacara.
Baca dan memuji nama ilahi ini "Ya Hayyu" berterusan tanpa pengiraan dan sebanyak mungkin pada pagi dan malam.
Ini sepatutnya di lakukan di bilik sembahyang dengan membakar kemenyan (incense). Hanya makanan tulen sahaja yang harus di makan dah haruslah kerap berpuasa semasa dalam tempoh disiplin yang perlu diteruskan untuk beberapa bulan.

Selepas beberapa bulan, Sebuah penglihatan tentera jin yang baik hati dan mulia akan dilihat berdiri berbaris dengan komandernya berdekatan. Pada ketua komander boleh dilihat ada seekor ular gergasi dan ular ini akan menyambut anda.
Jangan takut dengan penglihatan ini ianya akan hilang dan di gantikan dengan sekumpulan besar Roh Malaikat yang di arahkan oleh Dardiyaail. Malaikat itu akan muncul dalam baju hijau dan menaiki unta merah. Takhta emas akan nyata berhampiran dan Malaikat Dardiyaail akan duduk di atasnya. Dia pula akan menyambut anda - balas sambutan mesra kembali, Beliau kemudian akan menyiasat "Apakah keinginan kamu?" Balas: "Saya menginginkan kebolehan untuk berjalan di atas air" Dia akan memberi kepada anda sebuah batu yang akan muncul di dalam realiti fizikal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

FOLLOW ME

CHATROOM

http://www.meebo.com/rooms

BUAT DUIT SAMBIL ONLINE

LINK Blog Saya