Cari Blog Ini

Rabu, 26 Oktober 2011

Ilmu Kunci Musuh


Tatacara :-
  • Bismillahirrahmanirrahim
  • Kaf :- tutup jari kelinking
  • Ha :- Tutup jari manis
  • Ya :- Jari hantu
  • Ain :- Jari telunjuk
  • Shod :- Ibu jari
Bila da gengam semua, baca ayat kat bawah ni dalam hati niat terhadap musuh tersebut :-
Tertutup-terkunci,
tiada engkau bersifat kudrat
lemah uratmu
hancur tulang
berkat doa Lailaha Illa ALLAH
berkat doa anna muhammadan rasulullah
Freedo Abdullah cakap, dia takkan redho kepada sesiapa yang guna ilmu ni untuk kejahatan… Dengar tu…eh silap, baca tu…

44 ulasan:

  1. assalamualaikum
    sya ingin betanya satu soalan
    sekiranya saya ckp... hai malaikat 16
    sya na kne ckp malaikat abu atau pon urat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mohon diberi izin untuk mengamal

      Padam
    2. mohon diberikan izin,saya skrg dalam masalh besar

      Padam
    3. Assalamualaikum tuan..mohon ijazahkan dkt saya untuk beramal

      Padam
    4. Mohon ijazahnya untuk mengamalkan

      Padam
  2. As Salam Tuan, mohon ijazah Dan mohon izin amal

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya nak jumpa boleh nak belajar ilmu ni secara live ..soalan saya :macam mana nak bukak balik kunci tu ?kesian kat dia yang terkaku terkunci ?

      Padam
  3. Salam tuan mohon izin mohon ijazahkan

    BalasPadam
  4. Mohon ijazah utk saya amal dan gunakan.

    BalasPadam
  5. Mohon di amalkan tuan....stk

    BalasPadam
  6. mohon di amalkan tuan .....stk

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Sayam mohon izin untuk mengamalkannya Tuan. semoga perkongsian ini bermanfaat untuk kebaikan ugama dan bangsa serumpun.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum...
    Mohon ijazahkan ilmu ni untuk saya pergunakan utk kebaikan...

    BalasPadam
  9. Mohon diijazahkan untuk saya kerana saya duduk di asrama dan saya pernah kena pukul di sana jadi saya nk ilmu untuk keselamatan diri saya

    BalasPadam
  10. Mohon diijazahkan untuk saya kerana saya duduk di asrama dan saya pernah kena pukul di sana jadi saya nk ilmu untuk keselamatan diri saya

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. Asslamualaikum mohon diijazahkan kepada hamba untuk keselamatan diri

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum. Mohon diijazahkan dihadiahkan kepada saya utk diamalkan sebagai pendinding diri atas kezaliman suami ipar dan mertua.semoga tuan mendapat kebaikannya.

    BalasPadam
  14. Mcamna nk guna ilmu ni?bila bhadapan dengan musuh ke jarak jauh?

    BalasPadam
  15. Qobiltu mohon izin mengamalkanya tuan..

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum tuan.. izinkan saya mengamalkan nye dan diijazahkan kepada saya...

    BalasPadam
  17. Izinkan saya mengamalkan dengan niat baik saya

    BalasPadam
  18. Mohon izinkan saya untuk mengamalkannya

    BalasPadam
  19. Askum..., sy mohon dgn ikhlas hati utk mngamal,sy hrap saudara ikhlas hati dan redha mengizinkan PD sy utk mngamal,trime kasih saudaraku.

    BalasPadam
  20. Qobiltu ijazah dan amalanya tuan...

    BalasPadam
  21. Qobiltu ijazahnya dan amalannya tuan

    BalasPadam
  22. Qobiltu..izin kan saya mengamal kan nye utk jalan kebaikan

    BalasPadam
  23. Saya mohon izin untuk memgamal segala ilmu yang guru konsikan dalam.ruang ini

    BalasPadam
  24. mohon izinkan saya untuk mengamal.. untuk tujuan dipermudahkan masuk bekerja di negara org.. aamin ya rabbal alamin

    BalasPadam
  25. Sian kawan tu kena kunci.....
    Pmbuka dea x da ka ye

    BalasPadam
  26. Saya mohon izin mengamalkan...terima kasih

    BalasPadam
  27. mohon izin diijazahkan demi keselamatan diri dan keluarga dari org2 bersifat zalim

    BalasPadam
  28. Qobiltu..mohon izin mengamalkannya.

    BalasPadam

FOLLOW ME

CHATROOM

http://www.meebo.com/rooms

BUAT DUIT SAMBIL ONLINE

LINK Blog Saya