Cari Blog Ini

Sabtu, 17 Oktober 2009

Pemilik kedai makan mati dibunuh

KUANTAN: Seorang pemilik kedai makan ditemui mati dipercayai dibunuh di rumahnya di Taman Sungai Isap, dekat sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Kuantan ACP Mohd Jasmani Yusof, berkata Fatimah Zaharah

Sulong, 53, dipercayai mati akibat ditekup dengan bantal ketika sedang

tidur di atas katil di bilik rumahnya itu.

"Kejadian dipercayai berlaku antara jam 2 pagi hingga 4 pagi," katanya

kepada pemberita di sini, hari ini.

Katanya, mangsa ditemui mati oleh suaminya yang baru pulang daripada berniaga di kedai makan milik mereka di Kemunting di sini.

Berdasarkan siasatan awal, katanya rumah mangsa dipecah masuk dan beg tangan mangsa didapati telah hilang, katanya.

Katanya, jenazah mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan

untuk bedah siasat.

Sementara itu, suami mangsa, Sallehuddin Mohd Yatim, 59, berkata, ketika

kejadian isterinya tinggal bersendirian di rumah itu kerana mereka

bergilir-gilir menguruskan kedai makan mereka.

"Saya menjaga di waktu malam, manakala isteri saya pula jaga waktu siang.

Awal pagi tadi saya cuba menghubungi dia (isteri) tapi tak jawab dan saya cuba banyak kali sebelum ambil keputusan balik ke rumah," katanya.

Katanya, apabila sampai di rumah dia mendapati isterinya dalam keadaan

tertiarap di atas katil dan sudah tidak bernyawa.-Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

FOLLOW ME

CHATROOM

http://www.meebo.com/rooms

BUAT DUIT SAMBIL ONLINE

LINK Blog Saya